Paras online-varausohjelmisto [2019] – miksi yrityksesi tarvitsee yhden

Avatar

Pitäisikö sinun käyttää varausratkaisua vai ei? Kysymys, jonka monet yritykset ihmettelevät; idean, jota monet halveksivat. Puhelut ja edestakaisin sähköpostit ovat niin tuttuja ja toimivat. Varausratkaisuja esiintyy kuitenkin kaikkialla, ja kilpailijasi näyttävät kasvavan. Tässä blogiviestissä tutkitaan varausratkaisun käytön etuja ja milloin sinun pitäisi käyttää sitä.

Online-varausohjelmiston käyttäminen yrityksellesi tarkoittaa sitä, ettei varauksia tarvitse käsitellä käsin. Tämä johtaa työmäärän vähentämiseen. Ei vain sinun, mutta henkilöstösikin.

Hyvällä online-varausohjelmistolla tulisi olla vähintään vähimmäisvaatimus;

  • Ole ehdollista logiikkaa tarjoamaan henkilökohtaista palvelua yksittäisen asiakkaan vaatimuksille
  • Antaa sinun kysyä asiakkaalta kaikki tarvittavat kysymykset, jotta sinun ei tarvitse kastella aikaa tai omia kysyäksesi lisätietoja.
  • Päivitä saatavuus automaattisesti jokaisen varauksen käsittelyn jälkeen.
  • Käsittele maksut
  • Lähetä asiakkaalle automaattisesti vahvistus- tai ilmoitusviestit kaikista varauksen yksityiskohdista. 

Mikä on online-varausohjelmisto?

Online-varausohjelmisto on työkalupakki, jonka avulla voit vain ottaa varauksia verkkosivustoltasi. Tämä voidaan tehdä monin tavoin, mutta asiakastietojen saaminen ja mahdollisesti heidän saatavuus ja maksaminen on avainasemassa.

Tässä on muutama tapa selvittää, onko online-varausohjelma sinulle sopiva.

  1. Onko yritykselläsi verkkosivusto?
  2. Käsitteletkö parhaillaan kaikkia varauksia käsin?
  3. Onko sinulla vähintään vähintään 100 verkkosivuston kävijää viikossa?
  4. Haluatko näyttää saatavuuden potentiaalisille ja nykyisille asiakkaillesi?
  5. Haluatko suorittaa maksuja verkossa?
  6. Haluatko tallentaa enemmän liidejä?
  7. Haluatko antaa alennuksia päteville asiakkaille?

Jos vastasit kyllä ​​jollekin yllä olevasta, niin vastaus on kyllä, sinun on aika käyttää online-varausohjelmistoa yrityksellesi.

Nyt käydään läpi miksi sinun pitäisi hyötyä siitä, että sinulla on online-varausohjelmisto verkkosivustollasi.

1. Näytä saatavuus asiakkaillesi

Kun osoitat saatavuutesi verkossa, potentiaaliset ja nykyiset asiakkaat tietävät käytettävissä olevat ajat ja päivämäärät. Sen sijaan, että asiakas lähettää sinulle sähköpostia tai soittaa sinulle saadaksesi selville saatavuutesi, viestiminen siitä online-varausohjelmiston avulla säästäisi aikaa ja tyytymättömyyttä sinulle ja asiakkaalle.

2. Vähennä ei-näytöksiä

Kun asiakkaat varaavat tuotteen tai palvelun online-varauksella, on todennäköisempää, että hän ilmestyy. Varsinkin, jos he ovat maksaneet talletuksen kokonaismäärän etukäteen. He saattavat päättää siirtää varauksen toiseen päivämäärään, joka on silti parempi kuin menettää asiakas kokonaan.

On tärkeää, että löydät online-varausohjelmiston, jonka avulla asiakas voi muuttaa tapaamispäivää sen sijaan, että sinun tulisi soittaa sinulle. 

Voi ja jos ei saavu, voit pitää osan rahasta korvauksena.

3. Lisää kassavirtaa

Yrityksen johtaminen ja johtaminen tarkoittaa laskujen maksamista. Kun asiakkaat eivät maksa laskuja ajoissa, yrityksesi joutuu lopulta kassavirtaongelmiin ja tekee yrityksestäsi haastavan ja stressaavan.

Käyttämällä online-varausohjelmistoa voit vaatia asiakkaita maksamaan koko summan tai talletus etukäteen varauksen tekemistä varten. Tämä auttaisi yritystäsi tarttumaan uusiin tuloihin heti, kun asiakas tekee varauksen ja pysyy positiivisena kassavirrassa.

4. Ota maksut helposti

Käytä helppoa maksuyhdyskäytävää, kuten Stripe tai Paypal, suorittaaksesi maksuja verkossa. Suurimmassa osassa online-varausohjelmistoja on integroitu saatavissa oleviin maksuyhdyskäytäviin. Jos esimerkiksi käytät mieluummin tiettyä maksuyhdyskäytävää, tarkista, tarjoaako online-varausohjelmisto yhteyden.

5. Ovet ovat aina auki

Online-varausohjelmiston käyttäminen yrityksessäsi antaa heille vapauden potentiaalisille ja olemassa oleville asiakkaille varata palvelusi tai sopia tapaamista milloin tahansa he haluavat.

Jos asiakkaalla ei ole aikaa tai unohtaa soittaa sinulle liike-elämän aikana, se ei tarkoita, että hänen on odotettava seuraavaa päivää tapaamisen tekemiseen. Online-varausohjelmiston hankkiminen tarkoittaa, että yrityksesi on avoinna 24 tuntia vuorokaudessa, seitsemänä päivänä viikossa. Asiakas todennäköisemmin tekee tapaamisen heti paikalla sen sijaan, että yrittäisi muistaa soittaa takaisin seuraavana päivänä. 

Tämä lisäisi myös tulojasi, koska yrityksesi ei rajoitu aukioloaikoihin.

6. Henkilökohtaiset varaukset

Et halua puhua kaikkien kanssa tyhjästä. Parhaat varausratkaisut tarjoavat ehdollisen logiikan kysyä asiakkaille kysymyksiä, jotka pakottaisivat heitä antamaan vain merkityksellisiä tietoja. Tämä pitää koko prosessin erittäin yksinkertaisena asiakkaalle ilman, että hämmästyttää kaikkia vaihtoehtoja.

7. Alennuskoodit

Alennusten hallinta puhelimitse ja sähköpostitse toimii, mutta johdonmukaisuutta ei ole. Useimpien varaustyökalujen avulla voit luoda yksilöllisiä ja joukkotuhokoodeja, joita voit tarjota asiakkaillesi varauksia tehtäessä. Alennuskoodeilla voit nyt suorittaa mainoskampanjan, jota olet aina ajatellut.

8. Hallinnoi helposti asiakastietojasi (CRM)

Jos olet pieni yritys, asiakastietojesi hallinta ei vaikuta niin tärkeältä. Tämän tiedon saaminen on kuitenkin tärkeä markkinoinnin hyöty. Vanhat asiakkaasi ostavat kymmenen kertaa todennäköisemmin sinulta uudelleen (jos olet tehnyt kunnon työn) kuin tuore henkilö. Et todellakaan tarvitse hienoa tai monimutkaista maksettua CRM: ää, mutta jotain hyvin yksinkertaista hallita asiakastietojasi. 

Napsauta  tätä lukeaksesi mitä CRM (Customer Relationship Management) -työkalu tekee ja kuinka voit luoda yksinkertaisen työkalun tyhjästä, jos et halua käyttää ulkoista työkalua. 

9. Jätä huonot johdot pois

Verkkovarausohjelmiston avulla voit välttää huonot liidit. Kun alat saada lisää ja enemmän johtoasioita, tapahtuu, että suuri osa saamaasi liideistä on huonolaatuisia. Soitat ja sähköpostit vain saadaksesi selville, että asiakas odottaa sinun näkyvän melkein mitään. Varausratkaisua käyttämällä voit suodattaa tavarat pahasta automaattisesti ja keskittyä asiakkaisiin, jotka tuottavat eniten voittoa.

10. Vähemmän puhelin- ja sähköpostiaikaa

Kun ilmoitat selkeästi kaikki tarpeelliset tiedot tuotteestasi tai palvelustasi online-varausohjelmiston kautta, voit helposti vähentää edestakaisin puheluita ja sähköpostia.

Nyt kun tiedämme, kuinka hyötyisit varausratkaisun käytöstä, analysoidaan markkinoilla helposti saatavilla olevia varausratkaisuja hinta- ja ominaisuusvertailun perusteella.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Add Comment *

Name *

Email *

Website *

Pysy kärryillä uusista ideoista markkinoinnin alalla