Kuinka käyttää chatbotteja sisällössäsi sitoutumisen lisäämiseksi

Avatar

Yritykset käyttävät paljon sisältöjen luomiseen.

Markkinoijana haluamme  lisätä ja optimoida hakukoneoptimointia  blogiartikkeleiden, aloitussivujen, visuaalisten mainosten tai maksettujen mainosten avulla Googlessa, Facebookissa ja muilla mainoskanavilla.

Palkkaamme sisäisiä tiimejä tai maksamme ulkopuolisille markkinointitoimistoille tuhansia dollareita sisältöstrategioiden luomiseen ja toteuttamiseen.

Tarkoitan, että kaikki on hienoa!

Uskon, että kaikki ymmärrämme, että sisältö on avain elääkseen digitaalimaailmassa.

Kuitenkin! Jotain en koskaan ymmärtänyt, on se, että pienet ja erittäin suuret yritykset käyttävät paljon aikaa ja rahaa liikenteen kasvattamiseen  eri kanavista, mutta eivät harkitse paljon ajatuksia ja vaivaa muuntaakseen liikennettä johtaaksi.

Toki, luomasi sisältökappale voi olla meille hyvin kiinnostava, mutta entä jos lukijalla ei ole mitään keinoa harjoittaa sitä.

Kuten Gary Vaynerchuk sanoi “, mitä todella teet sisällön luomisen jälkeen, on todella merkitystä”.

Hyödynnä alkuperäinen sisältö tai mene kotiin. Liikenteen muuntaminen on tärkeää, samoin kuin itse liikenne.

Houkuttele kävijöitäsi Chatbots-ohjelmiin sisällön sisällä

Serviceform-palvelussa me kutsumme tämän tyyppistä chatbotia “InlineBot”: ksi.

Chatbotien avulla asiakkaasi voivat olla tekemisissä sisällön kanssa ja muuntaa liidiksi nopeasti, häiritsemättä niitä.

InlineBotsin asia on, että ne liittyvät sisältöön tai sivulle, jota kävijä tarkastelee, ja antaa heille mahdollisuuden keskustella sen kanssa oikeassa paikassa oikeaan aikaan.  

Näin InlineBot mahtuu artikkeliin eikä keskeytä lukukokemustasi.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Add Comment *

Name *

Email *

Website *

Pysy kärryillä uusista ideoista markkinoinnin alalla