Serviceform on julkaissut Zapier Webhooks -integraation

Avatar

Zapier-verkkohookien avulla Serviceform voi nyt siirtää tietosi yli 1000 sovellukseen kaikenlaisiin tarkoituksiin. Voit esimerkiksi siirtää asiakastietojasi Hubspot-, Salesforce- tai mihin tahansa valitsemasi CRM: ään. Voit myös siirtää tietoja työnkulun hallintatyökaluihisi, kuten Jira tai Trello.

Ainoa mitä sinun täytyy tehdä, on luoda Zapier Webhook, linkittää se Serviceform-asetukseen Asetukset-kohdassa, ja jokainen lähetys käsitellään. Voit lisätä useita Zapier-toimintoja jokaiseen liipaisimeen luodaksesi haluamasi työnkulun.

Jatkossa Serviceform luo helppokäyttöisiä Zaps-sovelluksia, jotka käynnistyvät lähetettäessä, jotta käyttö olisi entistä helpompaa. Älä kuitenkaan ole huolestunut, koska webhooksit ovat hiukan monimutkaisempia, mutta antavat myös paljon enemmän joustavuutta.

Kuinka perustaa Serviceform Zapierin kanssa?

  1. Luo Zap Zapier Webhooksilla

    Kirjaudu sisään Zapier-tiliisi. Paina “Tee Zap!” yläpalkista tai luo Zap jostakin muualta. Valitse nyt laukaisijaksi “Webhooks by Zapier”.
     
  2. Valitse “Catch Hook”, koska Serviceform siirtää tietoja Zapieriin, ei nouta sitä.
     
  3. Valitse “Jatka” ja ohita “Poista lapsiavain” -valinta.
     
  4. Kopioi Zap-URL-osoite ja liitä se Serviceform-asetuksiin. 

    Kirjaudu sisään Serviceform-tiliisi.

    Etsi muoto, johon haluat lisätä Zapier-integraation, ja muokkaa sitä.

    Napsauta Asetukset ja Suunnittelu yläreunassa. Vieritä alas kohtaan Ilmoitukset ja löydät ruudun “Lähetä Webhook Zapieriin”.

    Liitä Zapier Webhook URL-osoite tähän. Sen pitäisi näyttää noin:  https : // koukut . zapier . fi / koukut / catch / 4565970 / pkfbg0 /

    Tallenna Serviceform- asetukset.
     
  5. Lähetä Serviceform kerran lähettääksesi tietosi Zapierille
     
  6. Nyt olet kaikki valmis. Voit nyt käyttää Serviceform-lähetysdataasi missä tahansa. Voit nyt luoda minkä tahansa tyyppisiä toimintoja, esimerkiksi luoda Trello-kortteja tai luoda Jira-lippuja lähetyksen perusteella.
     

Muista, että asiakastietokentät, kuten customerName, customerEmail ja customerPhone, ovat staattisia ja aina käyttökelpoisia. Muut kentät saattavat muuttua, jos muutat lomaketta ja sinun on järjestettävä Zap-tiedostot uudelleen.

Toivomme, että Serviceform ja Zapier voivat yhdessä helpottaa yrityksesi johtamista. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Add Comment *

Name *

Email *

Website *

Pysy kärryillä uusista ideoista markkinoinnin alalla