Tehokas Live Chat -ratkaisu asiakaspalvelun tueksi

Serviceformin Live chat -työkalu varmistaa, että asiakkaasi saavat nopeaa ja henkilökohtaista palvelua suoraan verkkosivullasi. Se mahdollistaa sujuvan keskustelun asiakaspalvelutiimisi kanssa ja auttaa parantamaan asiakaskokemusta sekä lisäämään konversioita. Live chatin avulla voit tarjota asiakkaille vastauksia reaaliajassa, ohjata heitä oikean tiedon äärelle ja kerätä liidejä myyntitiimillesi.

Entä jos tiimilläsi ole aikaa vastata viesteihin heti? Tämän haasteen ratkaiset tekoälyn avulla, joka voidaan liittää livechattiin. Se hoitaa usein kysytyt kysymykset, ohjaa asiakkaat oikeille sivuille ja siirtää keskustelun live chat -tiimille silloin, kun tarvitaan henkilökohtaista palvelua.

Varaa henkilökohtainen esittely
Sports Car Centerin live chatbot

Miksi valita live chat yritykselle?

Live chat on vakiinnuttanut asemansa erinomaisena asiakaspalveluvälineenä verkkosivustoilla. Se tarjoaa reaaliaikaisen yhteydenpidon asiakkaiden ja yritysten välillä, mikä parantaa asiakaskokemusta ja lisää myyntiä.

Serviceformin live chat mahdollistaa seuraavat edut:

  • 24/7 asiakaspalvelu: Asiakkaat voivat ottaa yhteyttä milloin tahansa. Live chat ei ole sidottu aukioloaikoihin ja chatbot tai tekoälyapuri voi hoitaa kysymyksiä myös silloin, kun tiimisi ei ole paikalla.
  • Saumaton integraatio: Lähetämme live chatin aikana kerätyt tiedot ja liidit CRM-järjestelmäänne, jolloin eri tiimit, kuten myynti ja takuuasiat, saavat ne heti käsittelyyn.
  • Nopea ja tehokas palvelu: Asiantuntijat voivat liittyä keskusteluihin sekunneissa, mikä takaa asiakkaiden tyytyväisyyden ja parantaa konversioita jopa 40%.

Vie sivustosi asiakaskokemus kokonaan uudelle tasolle yhdistämällä reaaliaikainen chat-palvelu älykkääseen bottiin. Yhdistä chatbot ja livechat-tiimit saumattomasti – chatbot voi päivystää ja kerätä liidejä kun tiimisi on poissa.

Varaa tapaaminen asiantuntijan kanssa
Serviceformin toteuttama live chat autoliike Sakalle

Serviceformin live chat sopii myös suuryritysten asiakaspalveluun

Serviceformin live chat -widget tarjoaa erittäin tehokkaan ratkaisun suurille organisaatioille, jotka tarvitsevat monipuolista ja skaalautuvaa asiakaspalvelun hallintaa.

  • Skaalautuu jopa tuhansille asiakaspalvelijoille
  • Käytä useita tiimejä, eri osastoja ja sijainteja
  • Hyödynnä tekoälyn vastausehdotukset jotka auttavat asiakaspalvelijaa pysymään prosessissa ja eri kielisten asiakkaiden kanssa
  • Asiakaspalvelija näkee heti mistä tuotteesta tai palvelusta asiakas on kiinnostunut
  • Seuraa ja analysoi tiimisi tehokkuutta  ja asiakkaiden tyytyväisyyttä palveluun

Luo useita live chat -tiimejä, jotka mahdollistavat eri osastojen tai palveluiden eriytetyn hallinnan ja seurannan. 

Tuemme monitasoisia hierarkioita, jolloin voit määritellä eri tasoja ja rooleja, parantaen näin organisointia ja vastuunjakoa. 

Määritä chattien ja liidien automaattisia ja manuaalisia siirtoja tiimiltä toiselle – juuri niin kuin te tarvitsette, me autamme, jotta saatte juuri teidän yritykseenne sopivan ratkaisun.

Tutustu tarkemmin
Serviceformin live chat tarjoaa tarkkaa statistiikkaa vierailijoista

Monikanavainen asiakaskommunikaatio
yhdessä paikassa? Onnistuu!

Tiesitkö, että Serviceformin live chat -ratkaisu tukee myös WhatsApp-viestintää?

Tiimisi voi hallita samanaikaisesti sekä live chatia että WhatsAppia, suoraan Serviceformin verkkosovelluksesta. Tämä tekee viestinnästä entistä joustavampaa ja asiakasystävällisempää.

Oliko asiakkaan asia isompi kuin minkä live chatissa voi hoitaa? Ei huolta, livechat -asiakaspalvelija voi tehdä asiasta tiketin, joka ohjautuu suoraan tietylle tiimille käsittelyyn. Kätevää vaikkapa reklamaatiotapauksissa!

Onko asiakaspalvelutiimisi aina liikkeellä?

Ei hätää! Helpon mobiilisovelluksemme avulla asiakaspalvelutiimisi voi hoitaa keskusteluja myös tien päältä. Voit vastata asiakaskyselyihin helposti, vaikka et olisi työpisteellä. Mobiilisovellus tarjoaa samat ominaisuudet kuin työpöytäsovellus, ja se varmistaa, että asiakaspalvelu ei jää kesken.


Entä jos tiimillä ei ole aikaa hoitaa kaikkia live chattejä?

Tiimisi on pieni, mutta asiakaspalvelua tarvitaan jatkuvasti? Tässä tulee tekoäly avuksi! 

Tekoäly-botti on valinnainen lisä chatbotteihimme ja live chattiimme.

Miten tekoäly voi auttaa live chat tiimiä?

  • Tekoäly vastaa sivustollasi usein kysyttyihin kysymyksiin keskustellen
  • Botti ohjaa asiakkaat etsityille sivuille tai tuotteisiin
  • Tekoälyapuri auttaa jättämään yhteydenotto- tai tarjouspyynnön
  • Tekoäly luokittelee liidit, jotta myyntitiimisi voi keskittyä kiireisimpiin tapauksiin 
  • Jos asiakas tarvitsee tarkempaa apua, tekoäly ohjaa keskustelun live chat -tiimille.
Tutustu tekoäly-chatbottiin
Serviceformin livechatin mobiilisovellus on helppo tapa pitää yhteyttä asiakkaisiin

Henkilökohtainen asiakaspalvelu on avain menestykseen

Henkilökohtainen asiakaspalvelu on usein ratkaiseva tekijä brändin arvostuksessa.

Tutkimusten mukaan 41% kuluttajista arvostaa brändiä enemmän, jos he voivat keskustella oikean henkilön kanssa ostaessaan tuotteita verkossa.

Tekoälyn ja live chatin hybridimalli ei ainoastaan paranna asiakaskokemusta – se herättää luottamusta ja konvertoi verkkosivuselailijat maksaviksi asiakkaiksi.

Varaa tapaaminen asiantuntijamme kanssa
Serviceformin Espanjan toimipisteen konversio-optimoinnin ammattilaisia

Serviceformin live chatin ominaisuudet

  • 24/7 asiakaspalvelu

  • Responsiivinen asiakaspalvelu

  • Monikanavahallinta

  • Tekoäly-livechat

  • Tekoälyn vastausehdotukset asiakaspalvelijalle

  • Prosessituki

  • Helpot siirrot tiimien välillä

  • Selkeä käyttöliittymä

  • Avaimet käteen-palvelu

  • Mobiilisovellus

Usein kysyttyä - asiantuntijamme vastaavat

  • Miten live chat eroaa perinteisestä asiakaspalvelusta?

    Live chat tarjoaa reaaliaikaisen kommunikaatiokanavan yrityksen ja asiakkaan välille suoraan verkkosivustollasi. Se eroaa perinteisestä asiakaspalvelusta, kuten puhelinpalvelusta tai sähköpostista nopeudellaan ja helppoudellaan. Asiakkaat voivat aloittaa keskustelun heti ilman odotusaikoja.

  • Miten Serviceformin live chat eroaa perinteisestä chatbotista?

    Serviceformin live chat yhdistää tekoälyn ja henkilökohtaisen asiakaspalvelun, tarjoten ainutlaatuisen hybridimallin. Tekoälychatbot hoitaa toistuvat kysymykset ja kerää liidejä, kun taas live chat -tiimit voivat liittyä keskusteluun haastavampien kysymysten kohdalla. Hybridimalli mahdollistaa joustavan ja tehokkaan asiakaspalvelun, joka on käytettävissä ympäri vuorokauden.

  • Onko live chat -palvelu turvallinen asiakastietojen kannalta?

    Kyllä, live chat -palvelut noudattavat yleensä tiukkoja tietoturvastandardeja. Ne käyttävät salausmenetelmiä varmistaakseen, että kaikki keskustelut ja asiakastiedot pysyvät suojattuina. Live chat noudattaa GDPR-säädöksiä.

  • Voinko räätälöidä live chat -ikkunan ulkoasua?

    Kyllä, voit räätälöidä live chatista yrityksesi brändin näköisen. Voit muokata chat-ikkunan ulkoasua, värejä ja fontteja vastaamaan yrityksesi brändi-ilmettä. Muokattavuus ei ainoastaan paranna asiakaskokemusta, vaan myös vahvistaa brändisi näkyvyyttä ja yhtenäisyyttä verkkosivustollasi.

Kokeile konversiotyökalujamme verkkosivustollasi

Lisää verkkosivustosi osoite nähdäksesi sivustollesi kehitetyt työkalut

Varaa demo

“Kuudessa kuukaudessa pystyimme kasvattamaan liidimääräämme yli 100 liidillä joka kuukausi. Käyttöönotto oli todella helppoa, Serviceformin asiakaspalvelu on jouhevaa - saat vastauksen todella nopeasti aina kun tarvitset apua.”

Olli Pohjonen

Huoneistokeskus

Olli Pohjonen Huoneistokeskus henkilökuva