Tulevaisuuden asiakaspalvelua ChatGPT:n avulla

Tekoälypohjainen chatbot on kuin kellon ympäri työskentelevä myyjäsi, joka vastaa asiakkaiden kysymyksiin ja ohjaa heidät kohti konversiota ja kauppaa. Ei enää automaattiviestejä - Tekoäly tarjoaa räätälöidyt vastaukset jokaiseen asiakaspalvelutilanteeseen.

Varaa tapaaminen asiantuntijan kanssa
  • Etsii tietoa suoraan sivustolta
  • Personoidut viestit jokaiseen tilanteeseen
  • Helpompi ostoprosessi - Tekoäly ohjaa asiakkaan kohti konversiota
  • Integroitu analytiikka
  • Liidit suoraan CRM:ään

Konvertoi asiakkaita kellon ympäri – Jopa 150% kasvu konversioissa

Liidien hallinta, generointi ja konvertointi

Lukuisat tyytyväiset asiakkaamme Suomessa ja ympäri maailmaa ovat kertoneet, kuinka heidän kuukausittaiset liidinsä ovat lähes tuplaantuneet. Parhaassa tapauksella tämä voi tarkoittaa jopa yli sataa täysin uutta ostavaa asiakasta kuukausittain.

Tekoälypohjainen chatbot on aina valmiina ohjaamaan potentiaalisen asiakkaasi kohti konversioita tai kauppaa. Asentamalla sivustollesi chatbotin varmistat, että asiakkaasi saavat parasta mahdollista palvelua kellonajasta riippumatta – myös keskellä yötä tai kovimpina ruuhka-aikoina

  • Kartoittaa asiakkaan tarpeet, mieltymykset sekä budjetin
  • Automatisoitu kartoitus mahdollistaa oikeiden tuotteiden tai palveluiden tarjoamisen
  • Automaattinen liidien ohjaus myyjillesi
  • Automaattinen liidin hallinta - ohjaa lidiit suoraan oikeille myyijille
Varaa tapaaminen asiantuntijan kanssa

Näin hankit tekoäly-chatbotin sivustollesi 
- Täysin ilman koodausta

Kaikki työkalumme integroituvat sivustollesi ilman, että joudut itse koodaamaan. Työkalujen asentaminen on yhtä helppoa kuin minkä tahansa sovelluksen lataaminen internetistä.

  1. Asenna pikseli

    Asenna pikseli sivustollesi. Asennus kestää maksimissaan 5 minuuttia. Autamme tarvittaessa asennuksessa.

    Asenna Serviceformin pikseli sivustollesi
  2. Suunnittelupalaveri

    Seuraavaksi pidämme suunnittelupalaverin, jossa käymme läpi tavoitteesi, tarpeesi sekä tärkeimmät tuotteesi. Nämä tiedot auttavat meitä räätälöimään palvelukokonaisuuden, jolla saavutamme tavoitteesi yhdessä.

    Varaa suunnittelupalaveri, jossa käydään läpi tavoitteet
  3. Valmis chatbot kahdessa viikossa

    Työkalusi ovat valmiina jo kahden viikon kuluessa suunnittelupalaverista. Hoidamme kaiken puolestasi, ja uusi paras asiakaspalvelijasi ilmestyy sivustolle aivan kuin itsestään.

    Chatbottisi on valmis ja toimintakunnossa jo kahdessa viikossa

Chatbot räätälöitynä yrityksellesi

Serviceformin chatbot-ratkaisut tarjoavat huippuluokan työkalut yrityksellesi. Chatbottimme ovat tehty helposti kustomoitaviksi. Voit luoda chatbotiin alle 5 minuutissa brändiisi sopivan ilmeen.

Tekoälypohjainen chatbot löytää vastaukset salamannopeasti tarjoten räätälöityjä vastauksia yrityksen brändin ja äänensävyn mukaan. Ei enää geneerisiä robottimaisia vastauksia – AI Chatbotin kanssa asiakas keskustelee aivan kuten oikean ihmisen kanssa.

Varaa tapaaminen asiantuntijan kanssa

Yksi dynaaminen chatbot kaikille tuotteillesi

Yksi chatbot jopa tuhansille eri tuotteille

Olipa sinulla 10 tai 10 000 aktiivista tuotetta sivustollasi tai verkkokaupassasi, dynaaminen chatbot mukautuu jokaisen tuotteen mukaan automaattisesti. Se kysyy käyttäjiltä heidän tarpeensa, mieltymyksensä sekä budjettinsa löytäen parhaiten sopivan tuotteen tai palvelun asiakkaan tarpeisiin.

Varaa tapaaminen asiantuntijan kanssa

Dynaaminen chatbot jokaiselle toimialalle – Näin se toimii

Kuvitellaan tilanne, jossa sinulla on tuhansia tuotteita sisältävä verkkokauppa. Dynaaminen chatbot tarjoaa asiakkaille relevanttia tietoa tuotteista, kuten niiden kuvauksia, hintoja ja saatavuutta, sekä mahdollistaa suorat yhteydenotot, varaukset ja tilaukset. Dynaaminen botti mahdollistaa myös asiakkaan yhdistämisen oikealle henkilölle.

Serviceformin chatbotilla sinun ei tarvitse käyttää aikaa erillisten chatbottien luomiseen jokaiselle tuoteryhmälle tai yksittäiselle tuotteelle – Kaikki tämä tapahtuu automaattisesti, säästäen kallisarvoista aikaasi. Tarjoamme ainoana Euroopassa dynaamisia chatbotteja – Kokeile itse ja huomaa ero, jonka älykkäät työkalut tuovat sivustollesi!

Varaa tapaaminen asiantuntijan kanssa

Tutustu chatbottimme upeisiin ominaisuuksiin

  • 24/7 asiakaspalvelu

  • Saumaton integraatio suosituimpiin alustoihin

  • Intuitiivinen käyttöliittymä

  • Nopeat ja personoidut vastaukset

  • Rajaton määrä asiakasinteraktioita

  • Soveltuu kaikille toimialoille

  • Tuplaa kuukausittaiset konversiot

  • Automaattinen liidien hallinta

Usein kysyttyä - asiantuntijamme vastaavat

  • Mikä on chatbot ja miten se toimii?

    Chatbot on ohjelmisto, joka käyttää tekoälyä ja luonnollisen kielen käsittelyä kommunikoidakseen verkkosivuston vierailijoiden kanssa. Se on suunniteltu simuloimaan ihmisen kaltaista keskustelua ja voi toimia erilaisissa ympäristöissä, kuten verkkosivuilla, mobiilisovelluksissa tai sosiaalisen median alustoilla. Chatbotit voivat vastata suoriin kysymyksiin, tarjota tietoa, auttaa varauksissa tai ostoksissa sekä ohjata liidejä suoraan myyjille. ChatGPT-pohjainen chatbot koulutetaan etsimään tietoa verkkosivuston sisältä sekä tarjoamaan yrityksen brändin sekä tone of voicen mukaisia vastauksia.

  • Toimiiko tekoälypohjainen chatbot kellon ympäri?

    Serviceformin AI Chatbot on suunniteltu toimimaan kuin virtuaalinen myyjä, joka on käytettävissä 24/7. Se käyttää tekoälyä vastatakseen asiakkaiden kysymyksiin reaaliajassa ja ohjatakseen heidät kohti ostopäätöstä. Näin ollen että yrityksesi voi tarjota jatkuvaa asiakaspalvelua ja myyntitukea, myös aukioloaikojen ulkopuolella, mikä parantaa asiakaskokemusta ja lisää myyntimahdollisuuksia.

  • Miten dynaaminen AI Chatbot mukautuu eri toimialoille ja tuotteille?

    Dynaaminen chatbot on suunniteltu mukautumaan eri toimialojen ja tuotteiden erityistarpeisiin. Se analysoi verkkosivustosi sisältöä ja asiakasvuorovaikutusta, mukauttaen viestintäänsä ja suosituksiaan vastaamaan kunkin asiakkaan tarpeita. Olipa kyseessä sitten tuhansien tuotteiden verkkokauppa tai erikoistunut palveluntarjoaja, chatbot tarjoaa asiakkaille räätälöityjä tietoja, kuten tuotekuvauksia, hintoja ja saatavuutta sekä ohjaa asiakkaan oikealla henkilölle.

  • Miten chatbot toimii liidinhallinnassa?

    Chatbot kerää ja analysoi asiakastietoja reaaliajassa, mikä auttaa tunnistamaan ja kvalifioimaan liidejä. Se voi automaattisesti ohjata nämä liidit suoraan yrityksesi CRM-järjestelmään, mikä tehostaa myyntiprosessia ja auttaa myyntitiimiäsi keskittymään lupaavimpiin mahdollisuuksiin. Tämä automatisoitu prosessi säästää aikaa ja resursseja, ja varmistaa, ettei yksikään potentiaalinen liidi jää huomiotta.

  • Lisääkö chatbot sivuston konversioita?

    Chatbot lisää konversioita tarjoamalla asiakkaille välittömän ja henkilökohtaisen palvelukokemuksen. Se vastaa asiakkaiden kysymyksiin reaaliajassa, tarjoaa suosituksia sekä auttaa heitä löytämään oikeat tuotteet tai palvelut. Tämä nopeuttaa ostoprosessia ja vähentää ostamisen kynnystä. Lisäksi chatbotin kyky kerätä ja analysoida asiakastietoja auttaa kohdentamaan markkinointia ja myyntiä entistä tehokkaammin, mikä helpottaa myyntityötä.

Kokeile konversiotyökalujamme verkkosivustollasi

Lisää verkkosivustosi osoite nähdäksesi sivustollesi kehitetyt työkalut

Varaa demo

“Kuudessa kuukaudessa pystyimme kasvattamaan liidimääräämme yli 100 liidillä joka kuukausi. Käyttöönotto oli todella helppoa, Serviceformin asiakaspalvelu on jouhevaa - saat vastauksen todella nopeasti aina kun tarvitset apua.”

Olli Pohjonen

Huoneistokeskus

Olli Pohjonen Huoneistokeskus henkilökuva